Ηπια ασκηση: εχει αποτελεσμα στον οργανισμο μας;

Η ήπια άσκηση είναι ένα από τα μυστικά για δυνατό ανοσοποιητικό.
Επιστημονικές έρευνες απέδειξαν ότι η αθλητική δραστηριότητα έχει και αντικαταθλιπτική και αγχολυτική δράση στον σύγχρονο άνθρωπο και κυρίως σε αυτούς που έχουν έντονους ρυθμούς ζωής ή εργάζονται σε ένα στρεσογόνο περιβάλλον.

Εμείς σας προτείνουμε δύο μορφές ήπιας άσκησης.

Pilates

Εκτός από τις υπόλοιπες πολύτιμες επιδράσεις στο σώμα και στον οργανισμό μας (δυναμώνει και γραμμώνει το σώμα χωρίς να διογκώνει τους μυς, βελτιώνει την στάση και ευθυγράμμιση του σώματος, μειώνει την κατάθλιψη και το άγχος, ενισχύει το κυκλοφοριακό, λεμφικό και αναπνευστικό σύστημα), έχει αποδεδειγμένη θετική επίδραση στο ανοσοποιητικό.

Αερόβιο χαμηλής έντασης

Ως ένα είδος άσκησης που απελευθερώνει τις ενδορφίνες, ενδυναμώνει τα κύτταρα του ανοσοποιητικού συστήματος. Έρευνες δείχνουν πως οι άνθρωποι που κάνουν αερόβιο χαμηλής έντασης (low aerobic ή ομαδικά μαθήματα προσαρμοσμένα σε ήπιες εντάσεις), τρεις φορές την εβδομάδα, αρρωσταίνουν κατά 50% λιγότερο από τους υπόλοιπους.

Όταν η γυμναστική γίνεται καθημερινότητα και είναι ορατά τα αποτελέσματά της, αποτελεί πλέον τρόπο ζωής.