5 τροποι για να βελτιωσετε τον αυτοελεγχο σας

Το σημαντικότερο πράγμα που όλοι πρέπει να βελτιώσουμε ώστε να φτάσουμε στην επιτυχία είναι ο αυτοέλεγχος.

Τον διαθέτετε? Υπάρχει σε μικρή ποσότητα ή όσον αφορά ορισμένα μόνο πράγματα;

Είναι πολύ δύσκολο να αποκτήσουμε αυτοέλεγχο και είναι το μόνο πράγμα που εμποδίζει πολλούς από εμάς να πετύχουμε αυτό που πραγματικά θέλουμε. Επίσης, επηρεάζει τη ζωή μας, καθώς μας απασχολούν πολλές άλλες πτυχές της, ωστόσο αυτή την εβδομάδα προσπαθήστε να το δουλέψετε και να βελτιωθείτε σε αυτό!

Σκεφτείτε αυτό τον πολύ απλό αλλά βασικό κανόνα πειθαρχίας:
Ξυπνάτε και κάποιες φορές ξυπνάτε κουρασμένοι – όλοι το νιώθουμε και το αντιμετωπίζουμε αυτό – με την διαφορά ότι τώρα πλέον δεν υπάρχει καμία δικαιολογία. Το να ξυπνάς νωρίς είναι απαραίτητο. Είναι δύσκολο στην αρχή όμως όσο πιο γρήγορα αλλάξετε αυτή την συνήθεια, τόσο πιο ανανεωμένοι θα αισθάνεστε.

Κάντε το ίδιο και με την επιλογή του εύκολου φαγητού ή την δικαιολογία που χρησιμοποιούμε όταν είμαστε κουρασμένοι ή βιαζόμαστε. Την ώρα που πάμε να «τσιμπήσουμε κάτι» ενώ γνωρίζουμε ότι αυτό το φαγητό δεν θα είναι ικανοποιητικό ή θρεπτικό. Αυτή την εβδομάδα θέλω να πείτε στον εαυτό σας ότι έχω αυτοέλεγχο και θα ξεπεράσω τις συνήθειες μου.

Βελτιώστε τον αυτοέλεγχό σας με αυτούς τους 5 τρόπους:

  1.    Αποφύγετε τους πειρασμούς – περισπασμοί, ακαταστασία, προετοιμάστε τον εαυτό σας για επιτυχία, αποτρέποντας τις κακές επιρροές. Αυτό περιλαμβάνει και τις ώρες που μιλάτε στο τηλέφωνο (βάλτε όρια για εσάς και την οικογένεια σας)
  2.    Τρώτε τακτικά και υγιεινά – η υπογλυκαιμία αποδυναμώνει το μυαλό και το σώμα μας. Επιτρέψτε στον εγκέφαλό σας να βρίσκεται σε πλήρη ικανότητα ώστε να μπορεί να εστιάζει και να προσπαθεί.
  3.    Μην περιμένετε να νιώθετε άνετα – αποκτήστε καλές συνήθειες (είναι δύσκολο αλλά αξίζει τον κόπο) και αποδεχτείτε ότι θα πάρει χρόνο για να αναμορφώσετε και να αναβαθμίσετε τον εγκέφαλο σας. Μην το βάζετε κάτω.
  4.    Διάλειμμα από το πρόγραμμα, λιχουδιές και ευεξία – όχι δίαιτες! Τρώτε μόνο τρόφιμα που είναι θρεπτικά, αφιερώστε χρόνο σε δραστηριότητες ευεξίας και πείτε όχι στις λιχουδιές. Ρωτήστε τον εαυτό σας “είναι υγιές αυτό;” εάν η απάντηση είναι “όχι” να το αποφύγετε και να βρείτε κάτι καλύτερο.
  5.    Να συγχωρείτε τον εαυτό σας και προχωράτε μπροστά – Τα κάνατε μαντάρα; Μήπως κάνατε λάθος; Ωραία! Τι μάθατε από αυτό; Πρέπει να αποφεύγουμε να παραμένουμε στην θέση του θύματος και να προχωράμε. Πρέπει να σταματήσουμε να ανακυκλώνουμε την αρνητικότητα και να στεναχωριόμαστε. Το αποδεχόμαστε και προχωράμε μπροστά.