8 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΧΑΜΗΛΗΣ ΕΝΤΑΣΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ

Συνήθως συνδυάζουμε την απώλεια πολλών θερμίδων με σκληρή άσκηση. Σκεφτόμαστε δραστηριότητες όπως άλματα, σπρίντ, bootcamp (στρατιωτικές ασκήσεις) και διαλειμματικές προπονήσεις υψηλής έντασης (HIIT). Από την άλλη, οι πιο ήπιες, χαμηλής ένταξης ασκήσεις θεωρούνται «εύκολες», και για περιπτώσεις τραυματισμού.

Στην πραγματικότητα, η κολύμβηση, ο χορός, και άλλες δραστηριότητες που δεν επιβαρύνουν τις αρθρώσεις μπορούν να είναι εξίσου αποτελεσματικές με τις αντίστοιχες πιο «έντονες». Μάλιστα, ορισμένες ασκήσεις χαμηλής πρόσκρουσης μπορεί να οδηγήσουν στην απώλεια ακόμα και περισσότερων θερμίδων.

Δείτε τις 8 καλύτερες δραστηριότητες χαμηλών κραδασμών που καταπολεμούν το λίπος.

Ασκήσεις ενδυνάμωσης

Κάθε καλό πρόγραμμα γυμναστικής χρειάζεται τακτικά λίγες ασκήσεις ενδυνάμωσης. Επιπλέον, πολλές ασκήσεις ενδυνάμωσης είναι χαμηλής έντασης. Η σανίδα, τα καθίσματα, οι κάμψεις και τα βάρη, για παράδειγμα. Το χτίσιμο δυνατών μυών είναι σημαντικό για την υγεία, αλλά και για την προστασία των οστών και των αρθρώσεων.

TRX

Αυτό το εργαλείο γυμναστηρίου είναι απαραίτητο. Οι χειρολαβές του TRX που βρίσκονται συνήθως στο χώρο, μπορεί να δείχνουν λίγο τρομακτικές στην αρχή. Φταίει όμως που δεν ξέρουμε τι ακριβώς να τις κάνουμε, εκτός αν παρακολουθούμε κάποιο μάθημα ή αν έχουμε προπονητή. Τo TRX θα σας δώσει την δυνατότητα να κάνετε λειτουργική προπόνηση μόνο με το βάρος του σώματός σας.

Χορός

Γυμναστική και μάλιστα πολύ ωφέλιμη αλλά και διασκεδαστική. Μπορείτε να βρείτε ένα είδος χορού που να ταιριάζει στα γούστα σας, να αυξήσετε τους παλμούς της καρδιάς σας, και όλα αυτά με το μπόνους ότι θα γνωρίσετε καινούριους ανθρώπους.

Yoga

Η yoga όχι μόνο μπορεί να βελτιώσει την σωματική μας κατάσταση, αλλά έχει και συνολικά οφέλη στην υγεία, μαθαίνοντάς μας τη σωστή στάση του σώματος, καθώς και ασκήσεις αναπνοής. Η τακτική ενασχόληση με την yoga μας βοηθάει να αναπτύξουμε δύναμη, καλή αίσθηση της ισορροπίας, αλλά και ευλυγισία. Και το καλύτερο, έχει επιβεβαιωμένα ψυχολογικά οφέλη, ανεβάζοντας τη διάθεση και προσφέροντας μια γενικότερη αίσθηση ηρεμίας.

Pilates

Η μέθοδος εστιάζει στο να ρυθμίσει σωστά την ισορροπία του σώματος και να βελτιώσει τη στάση του, μέσα από αργές, ελεγχόμενες κινήσεις και ασκήσεις. Η τακτική ενασχόληση μπορεί να βελτιώσει την μυϊκή μας δύναμη αλλά και να προσφέρει μια γενικότερη αίσθηση ευεξίας. Το pilates, συνεπώς, αποτελούν καλή επιλογή άσκησης για άτομα που δεν μπορούν ή δεν πρέπει να ασχοληθούν με κάποια πιο έντονη αερόβια άσκηση.

Αεροβική χαμηλής έντασης

Το aerobic μπορεί συνήθως να το συνδυάζουμε με κόπο, ιδρώτα και ένταση αλλά υπάρχει και ένα είδος αερόμπικ χαμηλής έντασης. Σε αυτή την άσκηση συμμετέχουν ακόμα και έγκυες οπότε είναι εύκολη. Όμως η μουσική και ο ενθουσιασμός δεν λείπουν από μία ώρα τέτοιου αερόμπικ, οπότε δοκίμασε το και είναι σίγουρο πως θα χάσετε πόντους εύκολα.

Κολύμβηση

Μερικοί γύροι στην πισίνα μπορούν να είναι ίσως η καλύτερη μορφή γυμναστικής χαμηλής έντασης για ολόκληρο το σώμα. Όταν κολυμπάμε, χρησιμοποιούμε όλες τις μυϊκές μας ομάδες, δυναμώνουμε τους πνεύμονες και χτίζουμε την αντοχή μας. Επιπλέον, οι μύες των ώμων και των ποδιών γυμνάζονται σημαντικά – χωρίς να αναφέρουμε τη χαλαρωτική επίδραση που έχει το νερό.

Περπάτημα

Δωρεάν, εύκολο και διαθέσιμο παντού, το περπάτημα είναι ένας τέλειος τρόπος να κάνετε αερόβια άσκηση και να φροντίσετε την υγεία σας χωρίς ιδιαίτερο κόπο. Αν θέλετε να αυξήσετε τη δυσκολία, μπορείτε να δοκιμάσετε την πεζοπορία σε ανηφορικό έδαφος.